Oferta obejmuje:
- 3 noclegi,
- 2 śniadania w formie bufetu,
- 1 świąteczne śniadanie ze świątecznymi potrawami
- 2 obiadokolacje
- 1 obiadkolacja uroczysta
- 1 słodki podwieczorek
- zwiedzanie Kazimierza Dolnego z przewodnikiem
- zabawę w szukanie króliczka wielkanocnego
- wstęp do strefy SPA: sauna sucha, łaźnia parowa, dwie wanny jacuzzi, sala relaksu z tężnią solankową
- bilard, piłkarzyki, konsola do gier, interaktywna podłoga dla dzieci
PIĄTEK
Zakwaterowanie do pokoi 15:00
Obiadokolacja 17:00 - 20:00
Zupa wiosenna z kurkami
Filet z łososia, ziemniaki puree z chrzanem, zielone warzywa
Szarlotka z czekoladową ziemią i bitą śmietaną
Kawa, herbata, woda z miętą i cytryną, soki.
SOBOTA
Śniadanie w formie bufetu 8:00 - 10:30
Przygotowanie koszyczka wielkanocnego 10-12:00
Zwiedzanie Kazimierza Dolnego z przewodnikiem 14:00 - 16:00
Obiadokolacja 16:00 - 19:00
Krem z pora z chipsem bekonowym
Pachnący cytryną i oregano kurczak, sałatka z ziemniaków, boczku, szalotek podana na ciepło, sałaty z sosem winegret
Panna cotta z karmelizowanymi wiśniami
Kawa, herbata, woda z miętą i cytryną, soki
NIEDZIELA
Śniadanie świąteczne w formie bufetu 8:00-11:00
Szukanie króliczka wielkanocnego 10:30-11:00
Uroczysta obiadokolacja 16:00 - 19:00
Łosoś wędzony, rumiana grzanka, mus chrzanowy, gorczyca, ogórek
Krem z buraka z kozim serem
Szynka pieczona w sosie własnym , puree z jabłek i majeranku, knedle ziemniaczane, sałatka z modrej kapusty
Karmelizowana gruszka w czekoladzie z lodami waniliowymi
Kawa, herbata, woda z miętą i cytryną, soki
Czas wolny
Słodki podwieczorek 18:00 – 21:30
Mazurki, babki świąteczne, owoce w czekoladzie
Poniedziałek
Śniadanie w formie bufetu 8:00 - 10:30
Wymeldowanie z pokoi 12:00
Przyjazd: już od 15:00
Wyjazd: do 12:00
Polityka względem dzieci UWAGA!!! Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z nowelizacją Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, 15 lutego 2024 roku weszły w życie dodatkowe przepisy mające na celu zapewnienie ochrony małoletnim, którzy stali się ofiarami przemocy(tzw. Ustawa „Lex Kamilek”). Na mocy tej Ustawy przedstawiciele m.in. branży hotelarskiej zostali zobowiązani do identyfikacji relacji między dorosłym gościem a dzieckiem, tj. ustaleniem, czy osoba dorosła jest rodzicem/opiekunem prawnym małoletniego, z którym przyjechała i czy dziecko nie jest w danej sytuacji narażone na niebezpieczeństwo. STĄD WAŻNA INFORMACJA DLA PAŃSTWA: Jeśli dziecko, którego dotyczy rezerwacja, przybędzie do hotelu/obiektu i będzie meldowane przez osobę, która nie jest jego rodzicem bądź opiekunem prawnym, obowiązkiem pracownika recepcji będzie wymaganie od tej osoby przedłożenia OŚWIADCZENIA RODZICÓW/OPIEKUNA PRAWNEGO O ZGODZIE NA POBYT DZIECKA POD OPIEKĄ DANEJ OSOBY(wzór pisma dostępny jest w internecie bądź na życzenie może dosłać je Państwu nasza recepcja). Wspomniana sytuacja dotyczy nie tylko osób niespokrewnionych z dzieckiem, ale również m.in. dziadków czy wujków małoletniego, którzy nie są w danym momencie jego opiekunami prawnymi. Z góry prosimy o wyrozumiałość wobec naszego personelu, który zgodnie z ww. nowelizacją został zobowiązany (pod groźbą kary) do identyfikacji relacji między dzieckiem a osobami, z którymi pojawia się ono w hotelu/obiekcie, ale również realizuje to zobowiązanie przede wszystkim w trosce o dobro Państwa dzieci i Ich bezpieczeństwo.
Polityka względem zwierząt Zwierzęta są akceptowane.
Obowiązują dodatkowe opłaty.
Wymaga akceptacja regulaminu pobytu zwierząt.
1. W hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe.
2. Koszt pobytu zwierzęcia w hotelu wynosi 50zł za dobę.
3. Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach właścicieli.
4. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.
5. Obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania zwierząt do restauracji oraz SPA.
6. Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie oraz w otoczeniu hotelu.
7. Właściciele kotów zobowiązani są posiadać kuwetę ze żwirkiem.
8. Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych gości.
9. Wszystkie szkody w mieniu hotelu, bądź mieniu innych gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez dyrekcję hotelu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele.
10. Za niepoinformowanie recepcji hotelu o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie nałożona kara w wysokości 300zł
Parking - informacje Parking bezpłatny dla wszystkich gości hotelu - nie wymaga rezerwacji
Warunki anulacji Rezerwacja może być bezkosztowo anulowana w terminie do 21 dni przed przyjazdem, W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona w terminie 7 dni od zgłoszenia anulowania rezerwacji.
W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub niepojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu obiekt obciąży gościa za 50.00% wartości rezerwacji.
W celu zagwarantowania rezerwacji wymagane jest podanie danych karty kredytowej lub dokonanie przedpłaty za 50.00% wartości rezerwacji za pośrednictwem systemu płatności online.